Wednesday, September 9, 2009

Linjoilla!!!


Yksinäiset ajat siirtyivät rahan voimalla menneisyyteen! Ostin osuuteni ruotsalaisesta tunnelista, joka johdattaa kulkuni Kiinan muurin läpi "vapaaseen maailmaan".


Viimeisen kuukauden olen odottanut ihmettä tapahtuvaksi, jotta sensuuri loppuisi sekä manannut maailmaa joka tuntuu kääntäneen minulle selkänsä. Vaikka minä itse olen sijaintini valinnut, eikä maailma sinäänsä ole muuttunut saati erityisesti juuri minua ruvennut syrjimään. Mutta tylsää on ollut elämä ilman blogia, myönnän!


Joten nyt nautin kun voin. Sohvalle lysähtäneenä nautiskelen maitokahviani ja naputtelen viestiä maailmalle selventävien kuvien keralla.


Tervetuloa mukaan, jokaiselle riittää istumapaikkoja! Täten arkinen seikkailu Pekingin Espoossa jatkuu hamaan tulevaisuuteen.

23 comments:

  1. Tervetuloa takaisin linjoille! On Sinua jo odotettukin. - Hyvä, että löysit Kiinan muurista edes yhden aukon, vaikkakin sitten tunnelin kautta.

    Mielenkiinnolla jään odottelemaan postauksiasi. Varaan siis heti yhden istumapaikan. :) - Kaikkea hyvää Sinulle ja pesueellesi!

    ReplyDelete
  2. Nomutta tervetuloa!
    Kaivattu on ... Kiinan tunnelmia.
    Tuntuu niin kaukaiselta ja uskomattomalta tuollainen sensuuri.

    ReplyDelete
  3. Hyvä! Kiva päästä taas kurkkimaan tosi itäisen Espoon kulmia :)

    ReplyDelete
  4. Olipa mukava uutinen! Minä varaan tuon kakkoskuvan tuolin. Ihana. Voin lakaista välillä suurimmat hiekanjyvät sivuun siinä istuessani.

    ReplyDelete
  5. Hurraa ruotsalaiset tunneleineen! Hyvä kun menit mukaan.
    On näitä odotettu jo.
    Mä istun tuolla ylhäältä toiselle tuolille.

    ReplyDelete
  6. Tervetuloa, päivittäin olen käynyt sinua etsimässä!

    ReplyDelete
  7. Tervetuloa! Minulle käy mikä tuoli tahansa. Seisomapaikkakin tarpeen tullen.

    ReplyDelete
  8. Ihanaa! Pelkäsin jo että sinusta kuulee vasta seraavalla Suomen käynnillä.
    Minäkin seison vaikka päälläni, että pääsen taas kuulemaan ja näkemään juttujasi!

    ReplyDelete
  9. Jeeee :). Kaipasinkin jo päivityksiäsi!

    ReplyDelete
  10. Kivaa! Näitä kuvia ja tunnelmia oli jo ikävä.

    ReplyDelete
  11. Kiva kun olet taalla taas, keinolla milla hyvansa.

    Jos kaikki paikat meni jo, voin istua portailla tai lattialla.

    Mitahan ne kuvittelevat sensuurista hyotyvansa? Maailma meni ohi jo kauan sitten.

    ReplyDelete
  12. Ihanaa! Rahalla saa ja hevosella pääsee!

    ReplyDelete
  13. Tervehdys kaikki kamut! Kaduilla lojuvat pallit, tuolit, sohvat eivät aivan heti tästä kaupungista kesken lopu, joten kaikille riittää istumapaikkoja!

    ReplyDelete
  14. No hyvä, meinasin jo että jokohan pallit loppuivat. Vaikka olisi mulle seisomapaikkakin kelvannut. Kiva kun olet takaisin ja mukavaa kun ehdit meilläkin jo käymään :)

    ReplyDelete
  15. Minullekin yksi istumapaikka kiitos! :) Odotan jatkoa innolla!

    ReplyDelete
  16. Juuri tänään mietinkin milloin pääsisimme taas nauttimaan mainioista kuvista ja jutuista sieltä kaukaa :) Tuolikuvat todella hauskoja, tulee aivan mieleen näyttely kiinalaisten kadunvarsi tuoleista, jokaisella oma, ja väsätty mistä sitten sattuukaan materiaalista, taisi olla Vapriikissa.

    ReplyDelete
  17. Heija Sverige!!!!! Kyllä naapureista on joskus iloa! Päivä pelastui ja yöuni on taattu. Vilijonkka tyttärineen linjoilla. Jippiii!

    ReplyDelete
  18. Tunnelit on YES!
    Piippuhyllylle tulisin minä istumaan

    ReplyDelete
  19. Jippii! Eläköön ruotsalainen tunneli (mikä lienee se sitten onkaan...)!
    Sinua on kuule kaivattu linjoille.
    Bisous syysaurinkoisesta Pariisista!

    ReplyDelete
  20. Hauskaa päästä seuraamaan, mielenkiintoiset on istuimetkin.

    ReplyDelete
  21. Ihanaa kun olet takaisin linjoilla! Komppaan muita; ihan mikä tahansa paikka kelpaa mulle :)

    ReplyDelete